POŠILJANJE IN VRAČILA
1. PREKLIC NAROČILA
Naročilo lahko prekličete. Izdelka po naročilu ni mogoče preklicati. Če ste ugotovili, da izdelka ne želite oziroma vam navedeni dobavni rok ne ustreza, nas lahko pokličete na (01) 430 48 12 ali nam pišete na info@foxboutique.si.
2. VRAČILO BLAGA
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov imate pri pogodbi, sklenjeni na daljavo pravico, da nam v 14-ih dneh od prevzema blaga sporočite, da želite blago vrniti. Ni vam potrebno navajati vaše odločitve. Svojo odločitev nam sporočite na info@foxboutique.si in izpolnete obrazec na povezavi. Edini strošek, ki vas v zvezi z vračilom blaga bremeni, je neposreden strošek vračila blaga, torej poštnina.
Izdelek, ki je nerabljen, nepoškodovan, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, je potrebno vrniti najkasneje v 30-ih dneh od oddanega sporočila, da želite blago vrniti. V kolikor je blago poškodovano, umazano, brez originalne embalaže ali so vidni sledovi uporabe, si pridržujemo pravico, da vračilo blaga zavrnemo. Sprejmemo ga le v primeru, da poškodba ali izguba artikla ni krivda potrošnika. Dovoljeno je, da potrošnik opravi ogled in preizkus artiklov v obsegu, ki je nujen za ugotovitev dejanskega stanja. Najkasneje v 30-ih dneh po vračilu blaga vam bomo na TRR nakazali vračilo kupnine. Podjetje Reklame Žarn vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Lahko se odločite tudi za zamenjavo izdelka, a nas o tem predhodno obvestite.
Opozorilo: Če je blago izdelano po meri, želji kupca, ga ni mogoče zamenjati ali vrniti. Prav tako ni mogoče zamenjati ali vrniti personaliziranih oblačil.
- Pošljite mail na info@foxboutique.si, v katerem natančno opredelite zakaj in kateri izdelek želite vrniti,
- priložite kopijo računa,
- artikle pošljete na naslov Foxboutique, Mestni trg 18, 1000 Ljubljana,
- priporočamo vam, da artikle pošljete tako, da je omogočeno sledenje pošiljke,
- artikle ustrezno pripravite za transport,
- Stroške pošiljke krije pošiljatelj, razen, če smo se vnaprej dogovorili drugače.
Pošiljk, poslanih z odkupnino, ne sprejemamo.
Če vračate artikle, pri naročilu katerih je bil koriščen bonus, uporabljena promocijska koda ali koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo, zato se znesek prav tako vrne uporabniku.
Vračilo opravljenih vplačil (razen dodatnih stroškov dostave) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.
S tem, ko izberete račun na podjetje, sprejmete pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Slednjim omogočamo vračilo artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14-ih dneh ali vračila kupnine, kot to velja za fizične osebe. Če imate dodatna vprašanja, nam pišite na info@foxboutique.si in z veseljem vam pomagamo.
3. OBRAVNAVA POŠKODOVANIH POŠILJK (ODŠKODNINE)
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja nam pišite, in bomo svetovali o nadaljnih korakih.
4. STVARNA NAPAKA
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh (2) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve (2) leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest (6) mesecev od izročitve. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim.
Stvarna napaka se šteje kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane.
Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tukaj.
5. GARANCIJA
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu, v tem primeru Foxboutique. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom, ki ga najdete tukaj in računom prodajalca. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom.
Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. Posredovanje blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec s tem nima stroškov.
6. PRITOŽBE IN SPORI
Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@foxboutique.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudniki bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Obe stranki si prizadevata, da je reševanje morebitnih sporov sporazumno.
NE NAJDEŠ ODGOVORA NA VPRAŠANJE? PIŠI NAM.